Badkamer Duitsland  thumbnail

Badkamer Duitsland

Published Apr 10, 25
9 min read
[=headercontent] Badkamer Lamp [/headercontent]

[=mkeyword]alabastine badkamer verf[/mkeyword]

In tegendeel. Komen elke keer meerkosten bij - glasblokken badkamer. Als je hierover belt, krijg je te horen dat dit in kleine lettertjes in de offerte staat. Wanneer je ze belt of mailt omdat dingen niet gaan zoals ze horen te gaan of omdat er dingen niet goed gemonteerd zijn of beschadigingen zijn is er niemand thuis (op de lades van onze badkamermeubel zitten witte strepen

Plus daarbij zetten zij slechte aannemers in. Ik raad iedereen af om hier een badkamer te kopen. Reactie of foto toevoegen “Een badkamer kopen bij Brugman in Barendrecht” Hans en Shabnam maandag 16 mrt 2020 20 Brugman Barendrecht In oktober 2019 hebben wij een badkamer gekocht bij de firma Brugman in Barendrecht.

Het wastafelmeubel dat wij kochten was hetzelfde zoals het in de showroom stond : een mooi wit wastafelmeubel met een (wit) glazen wastafelblad. In maart werden de spullen afgeleverd. Bij het controleren van de geleverde spullen zei mijn vrouw : 'het glas van de wastafel is wel erg groen'. 'Nee, mevrouw', zei Ben van de afleverdienst, 'wanneer de spotjes er op staan, ziet het er anders uit'.

Het wastafelmeubel werd geplaatst. Mijn vrouw en ik zeiden: 'dit is een ander wastafelblad' - regendouche. De volgende dag mevrouw Kelly gemaild, onze after-sales contactpersoon, om ons verhaal te doen dat het wastafelblad anders was dan in de showroom. We kregen een reactie : 'we hebben met de leverancier contact gehad en zij zeiden dat de kleur van het het wastafelblad goed was en jammer voor jullie dat jullie verwachtingen niet zijn uitgekomen (radiator zwart badkamer).'

Peter. K. gebeld met het verzoek om bij ons langs te komen. Hij zei ook dat ons wastafelglas identiek was als in de showroom in Barendrecht. We stelden voor om naar de showroom in Barendrecht te gaan om te vergelijken. Zo gezegd, zo gedaan. Peter zei : 'wanneer het wastafelblad niet dezelfde kleur is in de showroom, dan zal ik zorgen dat jullie dezelfde wastafel krijgen.

Schoonmaakazijn Badkamer

De kleur van het glas van de wastafel + het wastafelmeubel in de showroom was (en is) anders dan onze wastafelblad. badkamer stellingkast. Maar tot onze grote verbazing zei kwaliteitscontroleur Peter dat de kleur van het wastafelblad bij ons identiek was als in de showroom, hoewel hij nog een half uur geleden hij onze wastafel gezien

We boden aan om een borg te betalen en het wastafelblad binnen 1.5 uur terug te brengen. Dit bleek opeens niet te kunnen. De receptioniste werd erbij gehaald die ons verzekerde dat de wastafelbladen/meubels die wij thuis hadden en die in de showroom was, identiek waren. Een andere verkoopmedewerker kwam erbij.

Wij hebben geen andere tint maar een andere kleur ....... Maar het (redelijk eenvoudige) verzoek om het wastafelblad 1.5 uur mee te nemen om die met ons thuis te vergelijken, werd geweigerd. Tenslotte kwam de filiaalhouder dhr. Peter. Hij erkende dat er een verschil was in ons wastafelblad/meubel in de showroom en het wastafelblad/meubel bij ons thuis.

Peter bood een commerciele oplossing voor ons probleem : 'voor 50% korting mochten wij een nieuw keramisch wastafelblad kopen'. stellingkast badkamer. Dit was voor ons financieel niet mogelijk en wij wilden het wastafelblad/meubel zoals deze in de showroom staat en wat wij hadden gekocht. Peter werd diverse keren boos en verweet ons dat wij zijn tijd verdeden

De vestigingsmanager Peter dreigde dat wanneer wij niet zouden stoppen met het herhalen van het feit dat wij het verkeerde wastafelblad hadden gekregen, hij de het gesprek zou stoppen. Onze opmerkingen en vragen werden steeds beantwoord met : 'jullie hebben de koopovereenkomst getekend'. Dit lange gesprek eindigde in een heftige woordenwoordeling waarna wij wegliepen omdat mijn vrouw werd beschuldigd van 'leugenaar'.

Wat Kost Een Badkamer Renovatie

De eigenaar van de Mandemakers groep dhr. Ben Mandemakers verklaarde in het Algemeen Dagblad : 'Wij leren onze medewerkers dat ze alles moeten doen om de klanten tevreden te stellen'. Onze ervaringen zijn anders : we werden voor leugenaars uitgemaakt ...... U zult begrijpen dat wij diep teleurgesteld zijn in het wastafelblad/meubel wat wij hebben gekregen en de manier waarop wij zijn behandeld.

En ook ik was gewaarschuwd - philips hue badkamer. Mensen, als je de winkel binnenkomt is alles mogelijk. Bij Brugman zin ze van; veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven. Een gewaarschuwd mens telt voor 2! Ik heb mijn keuken, badkamer, toilet en vloer gekocht. De stress van wat er allemaal niet goed is gegaan heeft mij alle plezier van mijn nieuwe start ontnomen

Tot twee keer toe wordt een toezegging gedaan om een bestaande kraan te monteren, tot twee keer toe wordt de keutel ingetrokken. Nu hebben wij anderhalve dag tot de keuken komt om de montage van de kraan te regelen (keuken). Wij betalen overigens wel €2.200 voor de montage van de keuken, maar de mensen van Brugman gaan straks dus een keuken zonder kraan achterlaten

Bespaar jezelf een hoop stress en gedoe en ga ergens anders heen voor je keuken of badkamer. Aanvulling 16 mei 2024De keuken is uiteindelijk geleverd en de Quooker is gemonteerd. De hele gang van zaken heb ik toch als erg vervelend ervaren. zeepdispenser badkamer. Reactie of foto toevoegen “Afrader” Robin donderdag 3 dec 2020 20 Brugman Capelle aan den IJssel Onvoorstelbaar slechte ervaring, bizar

Betalingen dienen 100% vooraf plaats te vinden, en ze doen niet wat afgesproken is (badkamer kraan praxis) (thermostaatkraan). Nu zit je als klant met de gebakken peren, en ze zeggen sorry voor het ongemak, maar geven verder niet thuis. Zo zit ik nu met een lekkend toilet en een verkeerd keukenblad. Als ik geluk heb komen ze eind december een nieuw keukenblad brengen plaatsen

Badkamer Tegels Schoonmaken



Gegeven adviezen veelal niet in klantbelang. Geen goed woord over voor deze organisatie. We zaten met tijdgebrek en moesten op korte termijn verhuizen en verbouwen dus we konden halverwege niet meer overstappen naar een andere partij i.v.m. de levertijden, en zaten daardoor vast aan deze wan-partij. Absolute afrader, nooit zaken mee doen! Hoofdprijzen voor 0 service! Reactie of foto toevoegen “Alleen maar ellende” Jorissen donderdag 8 okt 2020 20 Brugman Roermond Nooit meer! Zeer slecht behandeld,misselijk makende afzuigkap,het gat is verkeerd ingemeten door hun zodat de kap scheef kwam te hangen.

Mensen denk goed na en ga nooit met Brugman in zee, alleen maar ellende Reactie of foto toevoegen “Aanrechtblad veel te kort” Westerhuis vrijdag 27 jan 2023 23 Brugman Leeuwarden Oktober 2022 keuken gekocht, helaas bij levering (december) het aanrechtblad veel te kort. Direct gebeld, men zou er achteraan (beste schimmelwerende verf badkamer). Nooit weer wat gehoord vanuit Brugman! Alle keren zelf moeten bellen en mailen maar nooit hebben wij wat gehoord van Brugman zelf



Brugman wil de spiegel niet vervangen omdat we dit pas na de montage hebben gemeld. Brugman verwijst tevens steeds naar de monteur, echter doe je als klant zaken met Brugman en dienen zij dit dus met de monteur af te stemmen. Kortom, de service is ronduit slecht en ook bij de klantenservice is weinig ruimte voor begrip en meedenken.

Reactie of foto toevoegen “Geen service” Marvin T dinsdag 31 aug 2021 21 Brugman Amersfoort Zolang je niet betaald hebt is alles mogelijk. Bij ons is niet een complete keuken geleverd. Dit moest ik perse met het service-centrum regelen (Burak/de vestiging had geen interesse om hierbij mee te werken) - wasmand badkamer. 7 Bestellingen en 3 maanden later nog niet de juiste onderdelen binnen

Badkamer Spiegels

Tijdens een grote aanbouw en renovatie van een heel huis was dit absoluut het grootste hoofdpijn hoofdstuk. service 1/10 Ik snap niet hoe ze zo een positieve score overal krijgen. Reactie of foto toevoegen “Een treurig bedrijf” Fam Matteman dinsdag 19 apr 2022 22 Brugman Almere Een Brugman keuken? Nooit meer.

In deze evaluatie spreken we daarom over Brugman, ook al betreft het diverse onderaannemers - smalle badkamer schuin dak. Half maart 2021 een keuken gekocht bij Brugman in Almere, verkoper dhr D. Idskes. Redelijk eenvoudig: 13 kastjes, vier apparaten, u-vorm, nagenoeg hetzelfde als de bestaande keuken. Tijdens het eerste verkoopgesprek overlegden wij foto's, (bouw)tekeningen, maten en onze wensen

Het zag er goed uit, dus hebben we enigszins onder tijdsdruk, getekend. rustgevende kleuren badkamer. Dom en helaas, achteraf. In de order zat een bedrag van 3.400 euro voor (de)montage van alles; wij hoefden niks meer te doen! Op 1 juni zou de keuken worden gemonteerd, in één dag! Het uur daarna was het enige uur dat we plezier hebben gehad van onze aankoop



Zowel ten aanzien van geld, materialen, maten, vormen, kleuren, bestelnummers enzovoorts. Een week later bleken wij gewoon belazerd en misleid te zijn ten aanzien van frontkleur en dessin. We moesten verder en dus kwam de inmeter, die we nog maar eens de maten en bouwtekeningen gaven. Daarna kwamen de de-monteurs.

Overleg met de verkoper had geen zin meer want hij deed zich er al snel mee af van 'jullie kopen niet bij mij maar bij Brugman', deed nagenoeg niks voor ons en liet ons zelf echt overal achteraan gaan. We hebben toen besloten dat we met deze man in het vervolg traject niets meer te maken wilden hebben; onbetrouwbaar, leugens en klantonvriendelijk.

Badkamer Kast Hout

Veel gedoe en dreiging van 'zo gaan we niet verder' door Brugman. Na veel aandringen en 'alles kon toch?' ging Brugman overstag nadat we aangaven dan maar zelf bepaalde dingen te doen! Frustratie - handdoek haakjes badkamer. Het was onze keuken maar Brugman gaf daar een heel eigen invulling aan! De dag vóór de montage vond levering plaats, een ramp



Niet te geloven gewoon. Na die eerste montage dag hadden we een halve keuken en veel teleurstelling. Met elke montage dag was er steeds weer materiaal tekort, verkeerd spul, weer niet de juiste kleur, verkeerde maten enzovoorts. We werden er moedeloos van. En dat terwijl wij (!) elke keer weer, al vanaf na de eerste order, uitwerkingen en e-mails maakten van wat er fout ging, wat er moest gebeuren en wat wel dan niet af was.

Wij deden veelal het werk dat Brugman zou moeten doen, maar helaas ontbreekt het bij Brugman intern aan de juiste communicatie, coördinatie en voorbereiding en naar ons als klant oprechte empathie. kunststof tegels badkamer. Hoewel de instelling van elke medewerker vriendelijk en goedbedoeld is, gaat er binnen het bedrijf zakelijk toch heel veel verkeerd

Terwijl er met nagenoeg elke component van de keuken wel iets fout ging; vele tientallen zaken - badkamer opknappen zonder tegels verwijderen. Daarbij is het zo frustrerend dat Brugman alle macht heeft, want als je kan drinken en koken, heb je als klant geen enkele juridische weg om dingen te versnellen of schadevergoeding te vragen voor geleden ongemak

Navigation

Home

Latest Posts

Voegen Schoonmaken Badkamer

Published Apr 10, 25
9 min read

Badkamer Duitsland

Published Apr 10, 25
9 min read